god dagens

Igår åkte jag johanna och martina in till farsta för att titta runt lite. Jag kom hem med två cardigans ett linne och ett nagellack :) jag är rätt nöjd med det. Senare på kvällen åkte jag lucas och emil in till stan för att se på bio, de ville se Hulken så det var den, rätt okej film om man gillar sånt, men inte gjorde det mig något är rätt svag för Hulken alltså, kanske för att jag gillar hjälte filmer, som bathman och superman och liknande "klassiker" hjältar. Så idag har jag bestämt mig för att inte göra något speciellt och ta och träna lite senare idag. Har tappat bort mitt gymkort så jag har inte tränat på ett tag, känner mig liksom, dålig ut av det. Så jag kommer nog känna mig rätt nöjd ikväll när jag går och lägger mig :) / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0