busy busy

hejhej, nu får det bli lite snabbt. Men jag har jobbat ända sen i söndags och om jag inte har jobbat så har jag inte varit hemma och hunnit suttit vid datorn. I helgen jobbade jag nere i hamnen, i ett stånd där de såldes korv, lotter, läsk m.m eller så fick man vara grindvärd eller kövärd. I lördags stog jag först vid själva tältet men det tröttnade jag och en till på rätt så fort så vi tog några lotter och gick runt i hamnen för att sälja lite och det gjorde vi i största delen ut av dagen, den natten sov jag då hos lucas, sedan i söndags så satt jag som grindvärd i en grind som knappt folk gick igenom. Jag och en som hette micke satt där ett bra tag, men han var tvungen att byta för att grilla lite hamburgare så jag fick sitta själv en timme, sedan kom han tillbaka med en som hette lisen, som jag hade gått runt och sålt lotter med under lördagen. Jätte trevliga människor :) lisen kompis kom förbi och var social med oss tills vi sluta så det vart roligare ;) sedan slutade jag kl 6 och då åkte jag hem och åt pizza och johanna gjorde mig sällskap. Senare åkte jag och hon ner till nynäs och spelare folboll och hon badade också med ett par finfina människor ;) vi fick typ springa till bussen när vi skulle ner till nynäs och spring till bussen när vi skulle hem, båda gångerna hade det räckt med att gått ;P haha. Idag så var det min första dag på konsum, men dagen rullade på rätt fort. Den ända gången jag kände att jag hade inget att göra och bara ville sluta var sista timmen, när de som jag hade varit med hela dagen slutade en timme tidigare än jag själv. Så då visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, men det löste sig tillslut. Efter jobbet gick jag och mötte sara, hon och jag hade bestämt att ses :) <3 sedan så gick vi runt och kolla lite i affärer och provade massa kläder, det var kul ;P och vi åt feeeta pizzan, haha fyfan. No more pizza för min del på ett tag nu alltså :) men mumsigt vare. Efter det åkte vi hem till sara, hennes nya place :) hennes pappa och hans flickvän har flyttat till ett hus, de bodde i lägenhet förut, och eftersom det var saras pappa vecka så var vi där :) jätte fint hus, ska bli kul och se när det har fått i ordning allt ;) ! Jag och sara hade jätte trevlig eftermiddag, har saknat våra stunder <33333 detta var allt, måste sova nu, blir så trött annars ;) puss och kram vi syns på stan !


det höga byxmodet, något för mig ?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0