6 juni

Balen var verkligen en dag som man kommer minnas, alla var jätte fina och jag var rätt nöjd med hur jag själv såg ut. Jag och Hult (som jag gick med till balen) fick åka en riktigt gammal fräsch ford mustang, viiilken bil alltså ! Värsta utseendet och värsta motorljudet ;) ojoj, om man kände sig lite ball när man kom i den ;D !! Det var grymt ! Vi alla hade jätte kul, men det som var tråkigt för min del var att jag inte hade någon dricka så att det vart ingen efterfest för min del iaf. Men vad spelar det för roll, det kommer fler tillfällen, en hel sommar till att börja med ;) ! Jag hoppas verkligen att skolavslutningen blir lyckad, alltså själva avslutningen i skolan kommer nog bli asbra ;) men jag menar resten ut av dagen, kvällen .. suuuuppaa :D ! hahahaha. Men iaf, lyckad bal. Förutom en liten insident, som sabbade för nästan alla .. fyfan för de personer som gjorde det, hoppas de fattar att de förstöre för många och att det var jävligt onödigt. Och jag hoppas att de faktiskt blir lite illa bemötta nu, efter de har gjort förtjänar de ingen vänlighet. Det kommer inte bli någon dj på skolavslutningen på nicksta för de som hade sattsat på det. Sedan kommer det inte vara några mer "under 18-fester" på telegrafen något mer. Plus att de åttor som var med får ha deras bal i skolans matsal, typ. Jag tycker synd om de som blev drabbade och rätt åt de som var inblandade. Onödig grej helt enkelt, finner inget bättre namn för det just nu.

Sveriges nationaldag har varit en bra dag ändå :) jag och lucas åkte ut med våran båt över dagen, så åkte vi hem mot eftermiddagen. Så jävla skönt, jag älskar att vara ute på sjön, finns liksom inget mer skönare än det, mysigt liksom. Fint väder och allt, och jag badade i havet för första gången iår ;) lite kallt, även om det var 17 grader, så var jag väldigt varm så det var lite väl kallt :) haha. Sedan när vi kom hem så chillade vi framför en film med lite godis och chips, fett onyttigt :) men lusten fall liksom in. Så skön helg, lite seg kanske. Ska nog sova lite tidigare idag än vad jag har gjort de senaste nätterna ;) haha. puss !



Ginah and Hult with the mustang


Kommentarer
Postat av: johanna

stiligt,stiligt:)

eller hur.äckel åttor. hoppas att de har lärt sig en läxa :)

2008-06-07 @ 00:23:32
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söta ni var :D

2008-06-07 @ 20:10:26
URL: http://outstanding.blogg.se/
Postat av: coquiille

hihi, vad fina ni var :)

2008-06-16 @ 23:25:46
URL: http://coquiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0