jasså

Idag var det min sista dag på jobbet, känns sjukt skönt :) ! Plus att johanna och martina kom och hälsa på en sådär sista dagen ;) hehe, som de lovat att de skulle göra någon gång under tiden jag jobbade ;P sedan så åkte vi hem till ösmo, då gick johanna och martina hem till sitt, jag och lucas gick hem till mig och åt god middag med familjen och gbg;borna ;) ! Jätte gott och trevligt :) Imorgon åker jag ut på sjön en vecka dåra, känns som om jag inte har packat klart och väskan går knappt att stänga, haha ;P bra dääär ( tummen upp ) men det blir nog bra. Jadu, snacka om att det är fullt hus ikväll, vi har en del här som man liksom inte hade räknat med från början, egentligen är det rätt kul med folk och sitta och prata och så, men just nu har jag ingen lust till någonting. Jag känner mig så jävla nedstämd, förutom att jag är trött efter sovit lite och sedan jobbat så spelar lite andra saker in. Åt helvete, känns det som om allt är nu. Fan, det ska vara regn hela helgen, på tisdag skulle det bli bättre .. bäst så. Annars känns till och med sådan jag älskar att göra ( åka båt ) rätt värdelöst just nu. Nej, nu ska jag inte skriva dessa tråkheter mer. hej / g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0