jag vet

jag vet att jag har varit en dålig bloggare nu, men eftersom jag har jobbat så har jag inte haft något direkt intressant att skriva eller ens ork till det. Men nu är det helg kan jag ju ta mig tid, orkade inte igår var hemma så sent.
Men ja, ifredags åkte jag hem till lucas efter jobbet, eller nej jag åt hemma först sedan kom dom och hämta mig vid ungefär halv åtta. När vi kom dit så skulle lucas först äta sedan gick vi upp och mös i poolen :) efter det satt vi på en film och åt chips, hehe :)
lördag väcktes vi vid kanske 9, lite för tidigt. För att lucas skulle åka iväg till trosa med båten och jag skulle hem dåra. Så då tog jag kontakt med mina vänner och umgicks med dom, vi chillade runt i nynäs och senare på kvällen var den "utebandy" och bad ;) askul, kom hem ungfär vid halv ett. Söndag, alltså idag åkte jag och amanda in till stan :) hittade en del som jag ska köpa när jag fått min lön ;) yeah. Så vi hade en trevlig dag inne i stan, åt god pastapesto och kycklig också ;) mums. Var rätt trött när vi åkte hem kände jag, vakna kanske vid 9 ;S var så ljust i rummet. Så jag halv sov lite på vägen hem ;P när jag kom hem var det middag och efter det hjälpte jag min bror lite grann och sedan hamnade jag här,tänka sig vilken helg jag har haft :) ! 

puss & kram / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0