hallu

hejhej :) idag så var det min näst sista dag på mitt sommarjobb. Så imorgon är det sista dagen, :) sköööönt !  Nu ikväll kommer min moster och hennes man och deras dotter, alltså min kusin fråm gbg. De ska sova här tills på lördag, då åker dom och jag ut på sjön en vecka med mormor och morfar och min morbror och hans familj. Ska bli asskönt, jag håller verkligen tummarna för att vädret ska vara shyst, håll dina tummar med vettja ;) ! Idag så fick jag förresten sluta en timme tidigare :) för jag hade inget att göra så då sa de att jag kunde lika gärna gå hem och få betalt för den timmen iaf ;) hehe, inte illa ;) . Kommer inte sakna det, haha eller jo det jag kommer sakna mest är nog de som jobbade, de var snälla och de jag kommer sakna mest, kläderna ! (not) Lade in en bild bara för att ni ska förstå vilken klädsel jag menar ;) njuuuut ut av denna vackra bild ;) (liksom jag gjort i 3 veckor dagligen)



/ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0