gbg !

I torsdags var det min sista jobbdag för veckan, för att jag fick ledigt för att kunna åka till göteborg. Jag lucas och hans föräldrar och Ilja Batiljan och hans fru samåkte. Vi åkte till göteborg för att se Bruce Springsteen & the E Street Band. Fyllde hela Ullevi, alltså 55 tusen personer. Och det var galet bra stämmning, alla sjöng med och upp med armarna samtidigt, fatta att se 55 tusen personer vifta med armarna samtidigt i takt ! G-R-Y-M-T ! Går inte att förklara så mycket bättre alltså, helt otroligt ! Snacka om att det var värt att betala 6000kr för biljetterna, inte för att jag behövde betala dåra (a). Känner mig ändå lite dum att jag inte betalade något för det, men de vägrade typ ;S ;P Men efter konserten åkte vi till hotellet jag slocka typ direkt, jag var jätte trött verkligen. När vi vakande var det frukost sedan en dusch sedan åkte vi direkt till ett ställe i gbg som heter marshstrand, jätte fint ställe :) sedan ungefär vid 3 var det dags att åka hem. Är rätt trött efter helgen alltså, sovit lite hit och dit och sedan är jag så trött efter jag jobbat i veckan, är fan inte van ;O haha.
Helt klart en bra helg hittills :) bra väder och allt, hoppas det blir bra imorgon med, vill sola&bada ;) ! Nu orkar jag inte skriva mer, hejsvejs :) / ginah


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ville också se Springsteen ju :(

Kunde vi inte ha bytt plats :) <333

2008-07-06 @ 17:40:04
URL: http://amandaahlstedt.blogg.se/
Postat av: ginah

haha, nejj jag är rätt nöjd liksom ;) plus att det har stått i tidningen ända sedan konserten att sverige publiken och uppträdandet hade bäst drag ;) <33

2008-07-08 @ 18:58:18
Postat av: Anonym

SEIG HEIL!

2008-07-15 @ 02:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0