why do I feel this loneliness ?

God kväll gott folk. Det är den 29dec två dagar innan nyårsafton och en dag innan min mors födelsedag. Och detta år slår de på stort, hon blir hela 45 år gammal ! Men de blir ingen storfest som mamma faktiskt hade velat haft på nyårsafton. Men det får bli när hon fyller 50 istället :).
Idag har jag varit i fasta centrum och på ikea, med lucas och hans mamma anneli och även hennes vännina tina. Mycket trevligt hade vi :). Och jag hade faktiskt en liten budget med mig men dock hittade verkligen ingenting som jag kände "åh detta blir jätte bra", för om det bara är "hm, kanske detta blir bra" då är det ingen idé för då ångrar jag mig oftast. Haha. Sån är jag :) men jag hittade i alla fall en bra present till mamma :) som kommer passa fint i vardagasrummet ;). 

Nyår vet jag ännu inte hur det blir men det blir väl som det blir helt enkelt ;)

\ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0