vecka 49

God morgon, sitter i skolan och håller på att somna pladask ner i bänken. Med andra ord är jag jätte trött !
Så skolan är igång igen, det är tisdag och jag har en liten redovisning idag som liksom inte är riktigt förberedd eller klar heller för den delen. Igår följde jag med alexzandra in till fasta för att söka jobb :) det var mysigt. Men var tvungen att åka ersättningsbuss hem :( bajs, hatar cptågen. De funkar aldrig som det ska ! I alla fall, när jag kom hem så duschade jag och gjorde i ordning mig för sängen typ, sedan ringe Lucas med en rolig överraskning och fråga om han fick sova hos mig, och självklart fick han det. Men ja, på undantag. Det är ändå skolvecka, aja. Måste återgå till skolan, hej hej / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0