skolan

Hej hej :) ! Allt bra med er ?
Med mig är allt super ! Nu är det bara denna vecka kvar, sedan är det juuuullov ! Så hilma skönt ! Igår var det 3;e advent och allt börjar närma sig, inte bara julafton utan nyår också :) på tal om det förresten. Vart ska allt folk på nyår? :)
Jag har lust att göra något riktigt kul, eller umgås med roliga männniskor :). Umgås med roliga människor ska jag göra under lovet har jag bestämt i alla fall, men just på nyår är det extra kul att vara med några som man trivs med och som man har kul med :) !
Men om det inte blir någe så blir det inget, inge mer med det. Jag tänker i alla fall inte leta efter en fest bara för att festa på nyår. För nyår ska vara något som blir kul för att det är med de människorna, inte för att man supit skallen av sig på någon sketen fest. Då är jag hellre hemma med familjen och firar med dom. Men jag måste erkänna att jag är sugen på en rolig fest :). Jaja, så är det med det.

På torsdag har jag prov i arbetsmijö och säkerhet. Inte speciellt roligt prov med jag tror att det är ett litet prov, så det ska nog gå ganska bra med lite plugg i veckan.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men min lillasyster har fotbollsmatch i hallen i ösmo med damlagen, kul kul. :) ska kanske titta, någon som vill med :) ? Måste dra nu, har lunch \ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0