reggeton

Idag har jag alltså dansat reggeton, hade ingen aning om vad de var för dans utan hade bara hört att man shakear asset typ hela tiden. Men när jag väl kom dit och fick se några moves så var de en hel del annat är att shakea. Eller de var liksom höft rörelser och sådant. Blandning mellan hiphop latindans och något annat. Rätt kul faktiskt men jag kände mig jätte löjlig :) haha. Efter dansen så fick man en halvtimme på sig att byta duscha och byta om ifall man ville det. Sedan skulle vi se på någon föresläsning. Om kost och motion till stor del, i stora hela hur man ska göra föra att må bra.

Igår var det andra advent och det är bara två veckor kvar i skolan. Skööööönt :) !
Imorgon har jag sovmorgon till tio, yey ! För att min första lektion är inställt :) ja, det var allt för idag.
Ha det bra vänner ! / ginah

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0