julavslutning imorgon :)

god kväll :) !
Är faktiskt inte trött idag för idag började jag halv ett ;) fast jag vakna kanske vid åtta haha. Men det gjorde inget :) har ju liksom inte gått runt och varit trött i alla fall :). Idag hade vi då det det läskiga arbetsmijö och säkerhets provet men det var inte så läskigt i alla fall :) jag skrev i allt utom en fråga. Och sista pappret känder inte till hundra. Men jag är alla fall säker på att det inte är ett ig :) puh !
Imorgon börjar vi nio, då ska vi samlas i aulan och göra något vet inte vad och efter det ska vi samlas i ett klassrum, kanske fika eller så. Sedan är det JULLOV ! Då åker jag raka vägen hem och sedan ner till nynäs med storebror :) och de som vill med ;P. Tänkte lämna in lite cv;n och titta runt lite kanske.
På lördag ska jag kanske gratta marcus, som är min storasysters gudmors son :) men vi har känt dom i hela livet, även min mor har känd storasysters gudmor som heter då Pia i hela livet, nästan i alla fall, hihi. Känns nästan som om vi vore släkt :). Ja, efter lördag kommer söndag och då ska jag följa med lucas och hans familj och lite släktingar till körundas hotell / resturang på julbord :) ska bli mysigt. Var där med dom även förra året :).
Ja, mycket mer har jag nog inte att tillägga. Så vi syns och vi hörs mina vänner ! - \ gina sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0