/ good day

Godmorgon gott folk !
Är det bara jag som är extremt trött för att jag gick upp kl 6 för att hinna med kvart över 7 tåget :)? Hm, tror inte det iaf, hehe.
Idag är det en helt vanlig tråkig tisdag. SÄMST. Men jag överlever, och imorgon är det rätt skön dag ändå slutar tidigt och så, inte så jobbigt liksom. På Torsdag har jag en lektion på eftermiddagen med prov sedan ska jag till fredrika och ha estetiskt val kl 2 till typ halv fem. Sedan är det då fredag och då har vi samling i aulan och säger hej hej och trevligt lov och en del information, sedan ska vi samlas i någe klassrum och fika tror jag sedan är det hej då och trevligt jullov !
Fan vad jag längtat !
Och nu börjar de kännas som om tiden går fortare. Och med de så har jag mindre tid att fixa något bra till Lucas i julklapp, usch. Jag är så dålig på sånt. Alltså jag tror att jag vet vad jag ska ge honom och jag hoppas att det får duga för bättre än så kan jag liksom inte. Men jag tror att han blir rätt glad :) så det ska nog ordna sig fint.
Men han får där emot inte köpa någon julklapp till mig för han har redan köpt något åt mig som jag aldrig kommer komma i närheten med att kunna ge något så stort tillbaka. Han får bara inte.
Ja nej, nu ska jag sluta skriva och återgå till skolan. \ g sanchez

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0