dagen efter

Hejsan, mår alla bra idag?
Jag mår i alla fall jätte bra och hade lagom kul igår :) träffa lite nytt folk som man snacka och skratta med. Och förutom nytt folkt, gammla goingar :) sköna vännerna från nian. Fan vad kul :) jag vart riktigt glad alltså.
Idag vakna jag vid ungefär 11 och sedan så åt jag brunch. Och sitter faktiskt fortfarande i min morgonrock och oduschad. Men jag måste in och duscha snart för senare i eftermiddag ska jag åka ner till ishallen, lucas har match :).
På tal om lucas är han världens sötaste alltså <33 puss på honom !

Imorgon börjar jag kvart över 12 för vi har någon dans dag typ. Fast innan på morgonen måste jag åkta ner till nynäs och röntka min hand. Har någon liten hård knöl i handen som gör lite ont och ännu mer ont i fall man kommer åt den. Så i fredags var jag på vården i ösmo och sedan så sa de att jag skulle röntka för att de var inte säkra på var det var för något. Så om jag har riktigt otur så kan de vara en benflisa som måste tas bort. Skojs. Aja. Vill inte tänka på det någe mer :) ha de så bra, :) / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0