2008

Mitt år 2008 !

   
9 februari, johannas födelsedags firande. Sjukt mysigt :) !

   



 
15 februari, då var det matildas tur att firas. Sjuuukt roligt :) !

 

15 mars, var det dags att klä upp sig ordentligt. Min morbor gifte sig !

  
 
3 maj,  på med party hatten och gratulera emma mikeasson ! Oförglömligt.


13 maj, 
Lucas och min ettårsdag ! <33

 
24 maj,
åter igen födelsedagsparty. Men denna gången hos Malin Åman. Något som fastnar på minnet ;D.


   
 
 
5 juni, Balen. Helt totalt bäst och oförglömlig. Alla var samlade och hade kul innan alla skulle splittras.

Sedan satt sommaren igång för fullt och vecka 27 till 29 jobbade jag på konsum i nynäshamn.

 
4 juli,
var en fredag som jag fick ta ledigt från sommarjobbet för att på fredag morgon åka iväg till Gbg för att se Bruce Springsteen på Ullevi. Makalöst !

 
5 juli, vaknade upp i Gbg och innan det bar av hemmåt så åkte vi till marsstrand och gick en sväng där. Sjukt fint väder vi fick hela helgen :) !

Efter 3 veckors sommarjobb och trevliga promenad kvällar med några ut av mina favorit tjejor kände jag bara för att ta mig ut på sjön. Så jag följde med min mormor och morfar, egentligen skulle jag vara ute bara en vecka. Men lucas stannade kvar på gotland en vecka till och johanna var i värmland. Så jag tänkte varför inte en vecka till, så jag följde med dom upp ända till öregrund, och andra veckan kom storasyster Natalie också, mycket trevligt hade vi :) !

 
     
mina kusiner från mammas sida var med första veckan ;) !
 
 
 
Tänk er en solnedgång där det ser ut som om solen går ned i vattnet. Det har jag sett !



9 augusti, var det tjejkväll hemma hos emelie med alla flickor samlade. Otroligt. Och jag saknar oss !

 
16 augusti, tog jag emelie amanda och josefine med oss tält sovsäckar och mat och lånade en tramp båt och åkte ut och tältade. Jätte mysigt, hihi :) !

Sedan började skolan.

 
Men för en sista gången ville jag mamma och pappa åka ut på sjön.
29 till 31 augusti tog vi båten och lucas med oss ut till korpen.

 
Men när skolan väl satt igång så kom även hösten. Vardagar gick till skolan och träning och helger att träffa lucas och mina vänner så gott jag kunde.


Även vintern kom förbi och ett litet lov.

   
Julen och jullovet fall rakt ned på en. Och innan man visste ordet ut av det var julen förbi och snart var året slut.
Då börjar man bläddra igenom alla bilder för att se över hur året sett ut. Detta år har det hänt så mycket olika saker, har varit som en ända bergochdalbana. Men allt roliga och jobbiga har sitt slut.
Mycket har förändrats under detta år, kanske sämre kanske på ett bättre sett. Det avgör framtiden.

Gott slut & Gott nytt år önskar jag er alla ! / Ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0