2 dagar kvar och feber.

Yes, det stämmer. Jag har blivigt sjuk. Igår mådde jag som värst med de bröt ut först på lördag. Men då fattade jag inte riktigt, utan trodde att jag bara sovit dåligt och hade lite huvudvärk och tog bara en tablett då så kände jag mig bättre. Igår följde jag då med Lucas och hans familj och släkt från hans fars sida på julbord på körunda. Jag vakna rätt sent på dagen igår vart lite sent kvällen innan så vi gick upp och åt frukost och gjorde oss i ordning sedan åkte vi dit efter en stund i princip. På morgonen tog jag även då en tablett för att jag kände mig ännu sämre och då kände jag mig dock lite varm. Men jag struntade i det för jag vet att lucas hade blivigt besviken ifall jag varit hemma. Så när jag kom hem till lucas på kvällen kände jag mig genast sämre igen, troligtvist för att tabletten slutat verka. Så tillslut tog jag tempen och jag hade nästan 40g feber. Så jag vart väldigt ompysslad ut av lucas, *tack älskling !* sedan så pratade jag med mamma och hon tyckte att jag skulle komma hem, fast än jag inte hade någon speciell ork till de så var de rätt ändå. Inte så bra ifall jag skulle smitta ner lucas eller någon annan där hemma. Så natta och hennes kompis hampus kom och hämtade mig och jag gick i princip och upp och la mig direkt och somna ännu fortare.
Så idag när jag vaknade kände jag mig ganska bra, men de sprack vid sådär 1-2 tiden, då började jag känna mig dålig igen och hade igen då nästan 40g feber. Så tillslut tog jag en tablett tid så jag fick vila lite. Efter ett tag kände jag mig lite piggare i alla fall så jag gick in och duscha innan maten. Och ja, jag lär ju bli hemma i några dagar framöver nu. Men jag hoppas de inte blir så mycket fler. Det är ju lov och jag vill göra saker, fira jul frisk !



Hoppas ni mår bättre än mig och får se om jag orkar skriva någe mer, eller om jag ens har någe mer att skriva om. jaja, ska inte tråka ut er mer.
God Jul \ Ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0