två härliga veckor

Idag har jag kommit hem, jag har varit ute på sjön i två veckor. Egentligen var det meningen att jag skulle bara vara ute en vecka, men sedan sa de att jag gärna fick stanna och följa med upp till öregrund. Ett litet samhälle i uppland, där min morfar är uppväxt och min mor har ävet bott i några år.
Jag åkte lördagen den 19 juni och kom hem idag den 1 augusti. Första veckan tillbringade jag med min kusin från göteborg min moster och hennes man, mormor och morfar och min morbror och hans familj, även min morbrors frus föräldrar hängde med på en liten tripp emot slutet av först veckan. Vi hade jätte trevligt och vädret kunde inte varit bättre, fast inte sådär jätte bra vind för att segla men jag klagade inte över värmen, har längtat efter den. Mot veckans slut tog vi oss uppåt, men vårat sällskap svek oss, men storasyster Natalie hämtade vi upp på gräddö och så åkte vi upp. Vädret fortsatte vara jätte fint och vi hade jätte trevligt. När vi väl kom upp till öregrund så hälsade vi på de syskonen som var hemma och en del fick ta sig till oss, under de dagarna vi var där så träffade vi alla syskon utom den älsta systern Anna-Lisa, men men, vi hoppas på att få träffa henne nästa år, då hon fyller 85. Sammanfattat hela så har jag haft det jävligt bra, :) men nu kände jag att jag sakna lucas och alla mina vänner, dags att träffa alla. / puss ginah


Kommentarer
Postat av: borkis

Hej Gina. Fina bilder :D

2008-08-03 @ 11:25:19
URL: http://borkemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0