ojsan

hejsvejs, jag har varit en mycket dålig bloggare nu, men jag har inte hunnit och sedan när jag hade tänkt att ta mig tid hade jag lyckats fixa så att interner explorer inte fungerade. Men nu kan jag :) 
denna veckan har sett ut ungfär såhär måndag och tisdag var jag med lucas, jag sov hos honom till onsdag men sedan åkte jag hem rätt tidigt och när jag kom hem röjde jag lite och sedan gick iväg till simmhallen. Har inte varit där sedan sommarlovet började ( fyyy vad jag är dålig ) men iaf, det var skönt att gymma och simma lite, jag drog med mig lillasyster också så man fick lite sällskap :) torsdag till fredag tältade jag med emelie amanda och jossan. Det var rätt najs ;) synd att det blåste lite mycket bara, men ändå :) vi hade kul. När jag kom hem på fredagen var bara mina systrar hemma och min kusin emila som är ett år, vi var barnvakt åt henne hela helgen för hennes föräldrar åkte ut på sjön, liksom mina föräldrar också för att ha kräftskiva ute på korpen som varje år och detta år hade de fått för sig att inga barn, hm, aja :) jag fick min kräftskiva hemma i ösmo hos familjen forsberg och med familjen lindstén så det var ju tur, hade trevligt och åt massa gott :) ! Så nu är det söndag den 17 augsti och jag sitter och bara chillar och hade inte tänkt göra så mycket mer annat idag för imorgon den 18 augusti börjar plugget för min del, fredrikabremer ricksäpplet handels programmet, here i come !


puss !

Kommentarer
Postat av: johanna

Lycka till imorgon!

ring mig och berätta hur det var sen :D

2008-08-17 @ 15:24:46
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

hihi, good luck :D jag börjar inte försn på tisdag ;)

2008-08-17 @ 19:17:02
URL: http://amandaahlstedt.blogg.se/
Postat av: johanna

och jag börjar måndag den 25. hihihi ;)

2008-08-17 @ 20:33:27
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men bajsa på dig Larsson ;) Bara för att du råkar ha liiite längre sommarlov :D Hihi

2008-08-17 @ 20:55:22
URL: http://amandaahlstedt.blogg.se/
Postat av: ginah

haha, tackk :) !

2008-08-17 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0