new haircut

Tjaaa, idag har jag gjort en liten förändring i mitt liv. Jag har gått och klippt mig, en kort frisyr inte så annorlunda i typen men defernetivt kortare. Jag är i alla fall nöjd, :) det vart kanske en liten chock att se hur de såg ut när jag var klar, men det såg bra ut tycker jag :) ! Om ni inte sett mig så lägger jag in bild efter helgen ;) ! För imorgon efter skolan så ska jag irria runt i haninge centrum tills lucas kommer, sedan ska vi åka ut till tyresö brevik där min mor och far ska hämta upp oss med våran lilla båt och så ska vi vara ute på korpen heela helgen ! Asskönt !  Har längtat efter det, känns som en evighet sen, även om jag var ute två veckor i rad, haha. Ja, vad säger man .. jag älskar havet, båtlivet liksom. Imorgon har jag en lektion under hela dagen,alltså egentligen ska vi ha två lektioner på fredagar men vi ska ta skolfoto då våran andra lektion pågår så vi behöver inte ha den utan slutar när vi fotat oss som blir som senast 20 i elva :) så jag gnäller absolut inte :) ! Hm, finns kanske inte så mycket mer att nämna .. jo ! Min mammas kusin och hans flickvän och deras lilla son ska komma ut till korpen över dagen på lördag, så det blir trevligt. Släktingar är alltid mysigt sådär :) ! Det var allt, hejs för några dagar ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0