desperate housewives

Hellu, har precis tittat på två avsnitt ut av desperate housewives från sesång ett. Min lillasyster har lånat boxen från någon kompis. Jag gillar verkligen den serien, den har verkligen alltid något att förmedla. Mänskliga saker, verkliga fakitskt. Det känns liksom lite skönt att veta att även om man har mycket pengar och ser bra ut så är livet fortfarande ingen dans på rosor för det. Det är precis lika som alla andras. Samtidigt som de är lite komiskt på sina håll, just love it. Imorgon börjar jag kvart i nio, hade varit skönare om vi hade börjat en kvart senare istället, hade fått sovit i alla fall en halvtimme mer. Tagit ett tåg en halvtimme senare. Men jaja, ska inte gnälla :) snart vänjer jag mig, hehe. Så jag ska väl inte dra ut på tiden, ska väl börja tänka på att gå och lägga mig. Imorgon kör vi nog våran första hela riktiga skoldag. Det började i torsdags, men då var inte alla lektioner riktiga lektioner, den enda lektionen som vi verkligen "jobbade" lite på det var matte lektionen och de var den sista lektionen i fredags. Imorgon ska jag möta emma efter skolan också, känns skönt. Känns som om de var en evighet sedan det bara var vi liksom, som det faktiskt var en del förut innan sommarlovet. Det var de för ikväll, god natt / g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0