18 augusti

första dagen på ricksäpplet var helt okej, men lite segt. Det var en hel del information till en början sedan kom lunchen som satte fint i magen, gott var det också ;) ! Efter lunch fick vi våra scheman och lite info om de och så fick vi ställa frågor om de osv. Schemat såg rätt okej ut :) inte så jätte jobbiga tider så jag ska inte gnälla. Imorgon ska vi göra något till lunchen vad vet jag inte riktigt efter lunchen så skulla alla från handel och från hotel&resturang göra någon typ runda i skolan där de kommer vara frågor eller något om hur man ska bete sig mot varandra, för att alla ska lära känna varandra bättre :) ska nog bli roligt. Hittills är jag i alla fall nöjd :) ! nej, nu ska jag kila iväg till ica, hörs :) ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0