valborg

hejsan, sitter i datasalen. Har spanska, vi har börjat med någon uppsatts eller vad man ska säga som vi sedan ska redovisa på spanska, utan att läsa innan till helt och hållet, plus att frågor kommer ställas på spanska som man då självklart ska svara på spanska. Alltså egentligen låter detta rätt kul, men jag tycker att projektet är för stort för att börja med nu. Så det är lite surt. Ikväll ska jag äta middag hemma, med familjen plus min farbror. Senare kommer min andra farbror och hans familj på fika. Jag vet inte om jag ska gå ut senare, jag vill det. Men vet inte om jag orkar, är så trött numera. Får se hur det blir med det, ska iaf vara med lucas. På fredag ska jag emma, emelie och amanda ha liten myskväll hemma hos emma, så det blir kul. Lördag är det fest hos emma mikeasson ( vet inte hur det stavas ) så det blir en kul långhelg tror jag allt :) ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0