torsdag

hejsan, snacka om annrolunda dag. För det första så kändes det som om det var fredag hela dagen, sedan har vädret varit på topp, lite ovant :) men härligt ! Sedan så hade jag det "efterlängtade" nationella provet i matte, eller proven. Det var två, den andra fattade jag ingenting ut av ;S nej, matte är inte min grej. Sedan så skulle vi ha hemkunskap men det kom bara dit tre personer så den vart inställd, haha. Så vi hade lunch rast efter provet ända till kl ett typ. Då hade vi bild. Varför fick vi inte sluta direkt efter nationella, ja mina vänner det är en gåta. Efter skolan iaf så gick jag hem och steeekte lite i vårsolen, lite senare var det dags för middag. Efter middagen gick jag och mammsen ut med hunden, ashärligt. Det har inte alls varit någon speciellt jobbig dag, förutom proven, men det vart fort överstökat. Sedan tar jag en paus idag från alla läxor och det. Orkar inte helt enkelt. haha, imorgon fyller min morfar år, han blir hela 68 år ! Sedan har jag en att gå till balen ( eller avslutningsfesten ) med nu också, så inte dålig dag alls ;D ! puss och kram, vi syns på stan <33

En bild på mina älsklingar <3333333

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0