självklart

I fredags var jag emma och martina först inne istan, jag tittade lite på klänning till avslutningsfesten,provade en men den var inte riktigt jag,fin men inte jag. Sen så tittade vi runt lite till innan vi åkte hem. Sedan när vi kom hem var jag tvungen att äta middag sedan skulle vi iväg hem till min morfar som fyllde 68, jag gick ut vid halv nio, nio ungefär. Sedan gick jag hem kanske vid elva, halv tolv. Var uppe rätt länge den natten, kunde inte sova. Lucas smsade när han hade landat. Sedan så bestämde vi att han skulle ringa mig på lördagen. Lördag vaknade jag rätt tidigt. Jag gick in och duschade och gjorde mig i orning och grejer för senare gå och se på mickis fotbollsmatch, när de hade spelat en stund smsade lucas igen och sa att han var på väg till mig. Så han kom också dit och tittade. De vann, efter matchen gick vi till ica, hade lovat mamma att handla. Sedan när vi kom hem så tittade vi på film och tog det lugnt. Sedan fick jag ett samtal som jag inte ville ta just då. Så det förstörde lite min gläde, så jag följde med ut till lucas och stannade över natten,fopppa kom också på kvällen. Lucas väckte mig tidigt, han är ju inte inne i samma tid som jag, så han var ju pigg. Sedan kom vi upp och åt frukost till slut. Hela söndagen kändes rätt lång, fast på ett skönt sätt. Sedan blev det så att jag sov hos lucas igen. Juste, han köpte två t-shirts,en klocka,en väska och så fick jag välja ett par solbrillor. Det var gulligt ut av honom :) Sedan tvättade vi deras bilar för typ 100 kr. När det äntligen vart kväll och jag skulle få sova så kunde jag inte sova, så nästa dag när man skulle upp för att komma iväg till skolan så var man rätt trött. Men men, jag överlevede, lade mig tidigare i måndags kväll. Vaknade och var rätt utvilad iaf. Nu är det tisdag, imorgon är det valborg. Min farbror Antonio ska äta middag hos oss imorgon, sedan får vi se om jag går ut senare. Det var allt för denna gång, puss. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0