onsdag

Vilken dag, kändes som om den aldrig ville ta slut. När skoldagen var slut var jag ändå tvungen att fortsätta arbeta när jag kom hem, matte nationella imorgon. Kommer inte lyckas så bra, men kan hoppas iaf. Jag kan inte göra mer än mitt bästa. Nu lite senare på kvällen hamna jag här, med min bror David brevid mig i soffan. Och rästen av familjen i andra soffan, fast inte mickis, hon ska inte sova hemma inatt. Men nu verkar det som om jag börjar bli ointressant,.
juste !
Lucas kommer hem på lördag ! Det är SNART ! Jag är pirrig ut av bara tanken, jag saknar honom så. Han är så gullig och skriver till mig på pa, men jag har inte ens svarat utan han svarar nästan själv och fortsätter skriva, (a) <33 hehe, det är min pääälskling det. Snart ses vi, <333333 puss.

image14
här har ni han, min bror :) ( han tvingade mig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0