OC LAAAN !

Fredag 18 april ; först på morgonen så simmade vi med skolan, vi gjorde ett sånt där simprov inom livräddning, och jag var bäst i klassen, *stolt*. Men jag vet ändå att om jag hade mått lite bättre och hade varit i lite bättre form hade det nog kunnat gått ännu bättre, :) men men. Förresten så löste sig allt, så det känns bra nu. Senare på kvällen så vart det OC lööök ( säsång 3 ) med johanna, emma, martina & amandra hemma hos johanna ;) ! Så det var trevligt. 
Lördag 19 april ; jag vaknade rätt tidigt imorse, men jag kände ändå att jag hade fått sovigt lite gemfört med de tidigare nätterna. Jag har vaknat av någonslags mardröm varje natt, den senaste jag minns då drömde jag att lucas gjorde slut med mig ;/ kunde verkligen inte somna om efter det. Men inatt vaknade jag inte, tror jag inte iaf. Men jag vaknade jätte tidigt imorse en gång, men jag tror att det var ljuset. Men sedan när kl var kanske vid 12, skulle jag, johanna & amanda gå skoljoggen, johanna & jag tog med våra hundar också, haha. Emma och martina skulle egentligen också med men de kunde inte, men martina kom hit efteråt och tittade på OC med oss :) senare ikväll kanske vi ska fortsätta lööket. Jag sms,ade med lucas idag, den sötnosen bestämde redan idag att vi skulle träffas så fort han kom hem till sverige igen :') <3 och det är inte för än om en vecka. Jag kände igår för första gången sen han åkte i söndags att jag började sakna honom och idag när vi sms,ade kände jag att jag saknade honom. Men inte på ett jobbigt sätt, efter som jag ser fram emot och få träffa honom när han kommer tillbaka :) ! Det var allt för tillfället, PUSS <333

image13


Kommentarer
Postat av: amanda

Vilken härlig lördag vi hade;) det måste vi göra om

2008-04-22 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0