men då, !

Hejsan, jag har inte kunnat komma in på blogg sen i lördags (?) skit jobbigt, för i lördags var jag bara hemma och gjorde ingenting, sedan på kvällen var jag med emma och lite senare på kvällen gick vi ut för att träffa Johanna :) ! Men sedan kom söndag och då gjorde jag absolut inget annat än att kolla ut sesång 3 OC. Jag böla som en treåring när Seth sa till Summer att han inte älskade henne, bara för att inte hon skulle byta collage för honoms skull ( han kom inte in på samma collage som Summer, alltså på Brown ) Såååå sårligt. Sedan bölade jag ännu mera när marissa dog, dör. Det är också så sårligt, speciellt när sången börjar och man hör hur sångaren sjunger "hallelujah" jag ryser då ! För, man lever sig verkligen in i det programet, speciellt när man tittar på det en hel dag. Men iaf !
I <33 OC !
/ Ginah

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0