jag vill bara försvinna

Alltså jag orkar inte med all skit jag får på mig längre, jag fattar inte. Om jag försöker göra något rätt så gör jag det ändå fel tydligen. Jag fattar inte ens att folk orkar längre, för det gör fan inte jag. Jag orkar inte ! Sen är det tur att man snackar om mogen om man bloggar ut allt som andra gör fel så är man själv helt oskyldig. ooohja, fan. Jag är så jävla arg, ska inte skriva mer. Vet fan inte då vad jag mer kan slänga ut mig, men det är fan dags att sluta vara så barnslig, vi slutar faktistk nian. Man snackar ju iaf om att man ska stå för det man säger och massa blablablablaaa, sedan gör man exakt likadant själv, toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0