fysikprov och kanelbullar

Jag kände mig jätte duktig igår kväll innan jag gick och la mig, jag pluggade ordentligt och la mig kvart i 10 ;D ! Men min kära pojkvän ringer och väcker mig kl 12 på natten och undrar om jag sov, han visste att klockan var 12 i Sverige, han ringde till och med två gånger för att jag skulle svara. Haha, tönt :) Sedan när jag vaknar kör jag min vanliga runtin, sedan när jag kommit fram till att äta frukosrt ungefär vid kvart, 20 över 7 så sitter jag och pratar lite med mamma, efter ett tag märker jag var klockan är och gör mig i ordning för att gå. På vägen till skolan så känner jag i magen, det gör ont, inte jätte ont men ont. Det liksom kniper. Sedan när jag har rast i väntan på min andra lektion så ringer Lucas igen, då var han framme där i thailand där han skulle vara. Vet inte vad de hette, men men ;) ja, etfer lunch hade vi det  "efterlängtade" fysikprovet, fyfan. Jag vet inte hur det gick, inte sådär jätte bra tror jag inte. Men ett G borde det iaf vara, så dålig kan jag inte vara :) Sedan efter skolan så gick jag och johanna hem till henne för att hämta pengar för att köpa kanelbulle på carinas cafe, fast det blev bulle och mockaruta (a) haha, gott var det iaf ;D ! Så nu sitter vi och töntar oss för vi hittar inte the sims, fett illa.  Men men, vi lever ändå :) !

puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0