annorlunda eller patetisk ?!

hejsan, alltså jag vet inte om jag bara överreagerar eller om allt har blivigt annorlunda mellan mig och lucas. Alltså som till exempel så brukar han inte vara lika angagerad i att hitta mig i skolan och höra av mig, förut så skickade han sms hela tiden ifall han inte hittade mig i skolan, och det var inte så länge sen det var. Men numera är det som att det spelar inte så stor roll. En sak till, vi brukar alltid ringa och prata på kvällarna tills vi ska sova, men numera är det nästan alltid jag som ringer och undrar vad han gör och då ska han gå och lägga sig direkt, då undrar man ju varför han inte har ringt innan som han brukade göra ? Nej, fan vad patetisk jag är just nu. Det är klart att jag bara överreagerar, det ser jag nu när jag skrivigt allt. Man måste ju inte höras av och ses heeeeelllaaaa tiden, utan jag måste vänja mig med att vi inte kommer att kunna ses lika lätt eller ens varje dag. För i höst går jag på gymnasie. Och det blir troligtvist i haninge, så jag kommer inte vara lite lätt tillgänglig häller. Men jag tror att allt kommer att lösa sig fint, jag har plugg säkert att göra förutom det så har jag vänner som jag vill hinna vara med, så det blir nog rätt lagom, så får vi sakna varandra istället för att vara beroende ut av varandra. Det känns nog lite med roligare tror jag, :) så, nu har jag skrivigt av mig, puss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0