Äääntligen lite vårkänsla !

Fredag 4 april ;  Först så hade jag sovmorgon till kl 9, för det var nationellaprov i engelska ända fram till kl 12. Först hade vi läsförståelse till 20 över 10, sedan kl 11 började hörförståelsen den slutade kl 12, ungefär. Då fick vi sluta :) och i torsdags hade jag och några kompisar bestämt att åka ner till nynäs och titta om vi hittade present till amanda och martina som fyllde 15 i tisdags :D ! Vi ska fira dom idag (lördag). Men iaf, det slutade med att jag, emma, amanda och emelie tittade runt på "stan" i nynäs och johanna och martina skulle iväg till något muf-möte med nicole och matilda. Så vi gick upp till kicks och var där inne i en evighet kändes det som, amanda är inte mycket till hjälp på att ge tips på vad man kan köpa till hon själv och martina. Men tillslut när vi hade handlat lite där gick vi över till Lindex och tittade lite och hittade lite roliga saker :) ! Sedan skulle vi gå och köpa glass tills bussen kom i vårsolen, :) jag och emelie tog två (a) hahaha, vi hade kul iaf :) !

Lördag 5 april ;  Idag så ska vi få gäster, och lite senare ska jag gå hem till amanda och martina för att gratta dem med några kompisar, det ska nog bli skoj :) ! Puss å hej.



GLASSIGT !
image13image15image16image17

Kommentarer
Postat av: amanda

glassigt ;)

2008-04-06 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0