11 - 13,e april.

I fredags var jag med lucas, han åker till thailand idag (söndag) på prao som dykare typ, den bortskämda ungen :). Så prao innebär två veckor borta. Och vi lär nog inte kunna höra något ifrån varandra efter som det blir rätt dyrt, jag tror att vi har lärt oss en del ifrån när han var i USA, inte för jag hoppas det (a) men så då åkte vi iaf hem till lucas i fredags och sov där, vi hade det underbart. Vi behövde bara vara lite tror jag, för det kändes bra avslappnat och kul ändå. Så det var toppen. Men just precis nu är han i amsterdam som mellan landning och sedan fortsätta till thailand. Jag kommer sakna honom ändå, men ändå kommer det känas rätt skönt att bara få känna mig lite fri, kanske fel ord. Men att kunna känna att man bara har sina kompisar framför sig, förutom prov och läxor. Det känns så mycket lugnare. Jag är skyldig dom massor av tid ut av mig, <33 so, i´m all yours. if you have me ?!
puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0