Jajuste, kanske skulle skriva ett inlägg.

Hello, long time ago! Har varit dålig, I know! Har fått höra de av nära och kära, tro mig! Men när man inte har lust/tid blir de ändå inga roliga inlägg. Så därför har jag inte börjat igen förrän nu, för att nu känner jag att jag är redo igen! Ska försöka att inte göra er besvikna ;)!

Senaste tiden har nog hänt en hel del, så ser framåt istället, känns som mindre skrivande! Ska jobba i helgen, både lördag och söndag! Så de blir en lugn helg för mig, men de är lika bra kanske. Men de är herrskodagar på Jerns/Nilsons, nu så kom och handla i helgen herrar, ni får 150kr rabatt på alla skor och lite gratisprylar ;)!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0