Saturday I love you like gold.

God morgon! Blev inget skrivande igår för jag var knappt hemma. Först åkte jag iväg på bodypump pass och gick då hemifrån vid halv elva, efter passet mötte jag upp Emma och vi åkte in till Farsta och kikade. Sedan när vi varit där en stund var jag tvungen att åka för att möta upp min bror, hade lovat att hjälpa honom packa lite. Så då åkte jag raka vägen till Nynäs där han plocka upp mig. Var med honom fram tills halv åtta - åtta tiden, då var de fika uppe hos mormor och morfar som gällde! Min moster från göteborg är här över helgen och masserar simmare på SM, och så fyllde hon dessutom 42 igår! Så de vart lite födelsedags firande också ;)! Och där vart jag kvar till elva tiden, och då var de bara raka vägen hem och i sängen för att jag skulle upp idag. Ska jobba på Nilson på Biblioteksgatan idag! Där har jag inte jobbat tidigare, så de ska bli kul! Sedan så skulle jag egentligen varit ledig idag, men kan ju inte tacka nej till jobb! Ikväll kommer de några tjejer över på middag, så de blir lite snabbt hem och fixa allt, men dom kommer nog få hjälpa mig också ;)! Kommer i vilket fall som helst bli supertrevligt!

Men kan inte skriva mer just nu! Måste fixa något mer att äta, innan jag måste gå till tåget. Juste, mitt paket från Nelly kom igår också! Visar vad som låg i de imorgon! Chingeling!




Sneakpeak på nelly paketet ;)



Småinköpen från Farsta igår!



Vart lite förälskad i färgen på nagellacket!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, färgen på det nagellacket var ju jättefin!

2011-11-26 @ 10:48:24
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0