Where have you been girl?

Tja! Ja, de kan man allt fråga sig, vart har jag hållt hus på senaste tiden? Jag har hållt till i Nacka och stan, har jobbat på Kungsgatan och sovit i min farbrors lägenhet i Nacka. Har varit rikgit skönt, jätte nära till jobbet!

Sen kan jag säga att Harry Potter var gryyyymt bra! SATAN vad bra den var! Helt sjukt!! Kan inte fatta att de är slut heller!


Sen så har jag inte bara jobbat i veckan, utan jag har faktiskt fått besök! Först av Mickis och Lisa, sista gången man fick träffa Mickis innan hon drog till Italien. Så dom var där mellan tisdag och onsdag, sen efter jobbet på onsdag kom Martina till mig! Och även hon sov kvar, så de var jätte mysigt. Sen i torsdags undra Therese om jag ville med till Entourage och se Mohombi, som skulle spela, så jag tänkte varför inte. Men vi kom iväg sent så de vart lite flopp, var sjukt mycket folk och kön rörde sig knappt. Så vi sket i de, tog oss en cider på Friday's innan vi åkte till lägenheten och sov där. I fredags skulle jag egentligen vara ledig, men de ringde under dagen på torsdagen och fråga om jag kunde hjälpa dem i en annan butik på Kungsgatan så jag tänkte varför inte. Sen bar de av hem till Ösmo igen! Jobbade igår och efter jobbet åkte jag hem och åt och duscha, sen åkte vi ner till Nynäs, Emma hade goawayparty nere på lövet, sen så började folk dra så vi drog oss ner till Freja där vi hamna tills de stängde, jag Amanda och Emelie, Kim och Martina ville inte dit så de drog hem då. En rolig ute kväll i nynäs vart de helt enkelt!


Idag så latar jag mig bara ;) jag och Jessica skulle höras av idag, så får se hur dagen slutar! Men hur som helst ska jag sova i lägenheten inatt, ska jobba imorgon. Men denna gång åker datan med ;) hehe.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0