Let's get lost.

Hello! Har bara latat mig idag, sov hos Jessica inatt efter vår ute kväll! Therese haka även på så vi var vääärsta trion, jag eller Giiiiinaaa, Pocahontas och Jack Sparrow ;)! Kunde liksom inte bli bättre! Vi starta på Hellströms och skulle fortsätta till Collage, men vi hamna på Rosé i stället och hängde lite med Ola Rapace! Hehe ;)

Efter jag blandat ihop min middag, som blev en pasta sallad som jag blanda ihop med typ allt gott jag kunde hitta. Så tog jag och städa i ordning lägenheten, min farbror kommer hem imorgon ikväll så de blir till att åka hem imorgon efter jobbet. Skulle ändå hem imorgon, men nu lär jag inte återvända hit någongång snart.

Just nu kikar jag på Eclipse som går på tv1000 och äter lite ost och kex som vart kvar från middagen med tjejerna. Puss!














Tjejerna från igår och min goda pastasallad ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0