Chest to chest, Nose to nose, Palm to palm, We were always just that close.

Hello, gårdagen var väldigt händelserik måste jag säga. På morgonen jobbade jag med blommorna, sedan kom jag hem och fika lite med mammi, innan jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Tanken var att Cissi skulle hänga med mig och äta lunch med Johanna och Martina, men de vart inte så för de strula i stallet för henne så hon hann inte. Så jag åkte och mötte upp Johanna och Martina själv, vi åt lunch alla tre på ett mysigt ställe på söder. Prata massa strunt och sånt ;), sen så när de var dags för dom att återgå till arbetet kom Cissi lagom in till stan, så vi möttes upp och sedan åkte ut till slussen, där vi tog färjan över till djurgården, där vi tog en glass och satte oss i vind och skugga! Sedan promenera vi in tillbaka till stan, och efter de så skildes vi åt, jag klev på tåget hem och hon t-banan och skulle iväg och möta sin vän.
När jag kom hem så satte jag mamma och pappa igång och fixade middagen. Vi skulle grilla allt vi åt, på menyn stod de, vildsvin, majskolvar, haluomiost, paprika och zuccini! Vi tog oss en liten fördrink under gillningen, lite skumpa! Sedan drack jag skumpan jag fick av Kasa med familj, på studenten, och den jag fick av mamma och pappa. Sen mös vi kvällen ut på verandan!
Nu ska jag ta och sätta lite fart, ta mig en dusch sen följa med mamma och pappa upp till centrum, känner att jag vill komma ut lite! Har inga planer för dagen men till kvällen blir de grillning och vollyboll hos Larsson!
PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0