3 juli.

Hello! Sitter och ska måla naglarna så de ser lite fräschare ut. Ska nämligen in till Jerns och jobba idag!

Gårdagen var en toppen dag från början till slut! Började med då att jag handla med mamma och pappa, sedan när vi kom tillbaka fixade jag och Mickis lunch mackor och packa badkläderna sedan tog vi cyklarna och drog ner till Nynäs och tog oss ut på lövhagen för att bada! Fysatan vad skönt de var, en helt annan luft där ute! Sedan när de var dags att dra sig tillbaka tog vi oss en glass på vägen till tåget, och sedan var de raka vägen hem för att mixa ihop min sallad och packa ihop nästa väska, de var nämligen grillning och vollyboll som vänta hos fru Larsson! Fick lite problem med grillen dock, men två timmar senare tog mitt tålamod slut, jag stekte mitt kött ist och de vart lika gott ändå! När alla väl fått i sig mat var de dags för vollybollen! Mitt lag var oslagbara fram till finalen, lite surt men de spelar ingen roll. Hade kul ändå ;)! Sedan drog jag mig hemmåt strax efter tolv, var ju tvungen och tänka på att de fanns en morgon dag också, speciellt eftersom att jag ska jobba!

Ska väl slänga i mig lite fil innan jag drar också, har kort dag idag så blir nog ingen rast till att äta. Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0