11 juli.

Tja! Sitter och väntar på syster och Lisa på att de ska springa klart, sen blir de middag. Är egentligen inte speciellt sugen på mat direkt, en sallad hade suttit fint, aja. Ska inte klaga, dom fixar maten iaf ;). Men något jag kan klaga på är mina fötter! Fysatan vad ont jag har! Fattar inte, jag har gått och stått ganska mycket på senaste, borde vara van!? Men mina cpfötter har lidit igenom halva dagen :( har skitont! Plus att man är sådär lagom trött också, känns kul. Nej, ska inte sitta här och kaga sönder ett inlägg. Tänkte bara dela med mig lite av min dag ;).

Kaaanske, blir allsång imorgon ;) hoppas på att vädret håller sig fint så blir de det! Är skitsugen verkligen!


 

Beskriver min känsla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0