6 december.

Hello! Har varit lite off, varför vet jag inte. Har bara inte tagit mig tiden helt enkelt. Kom på en sak, missade att lägga upp ett rim till andra advent, så jag kör en ikväll! ;)

När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Sådärja, sedan skulle jag gottgöra med ett roligare inlägg också hade jag lovat. Men dagen idag har inte varit så speciell, har latat mig mest, lite för att jag tyckte jag skulle passa på, kommer bli mer att göra framöver! Så då ska jag försöka ta mig tid till att göra roligare inlägg!
Strax ska jag fixa en kopp te, och så blir de såklart att kika på Desperate Housewives! Puss

 

Någon annan Desperate-nörd som har en favorit karaktär? Jag skulle nog inte kunna peka ut en .. alla har sina sidor som jag älskar, samtidigt som de finns sidor i alla som inte är så himla underbara. Men de är ju de som gör fruarna underbart jäkla bra, alla är bra på deras vis!


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Skulle heller inte kunna peka ut en housewife, alla är bra på sina sätt! :)

2011-12-06 @ 20:58:16
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0