I'm happily suprised!

Tja! Idag vart jag glatt överaskad när jag fick sms ut av Telia om att min mobil var klar! Vilket kändes superskönt, hade tröttnat helt på den mobilen jag fått lånad vilket jag ändå är tacksam över, men har ju saknat min bebis! Dessutom passade det så perfekt att jag fick sms:et då, för jag satt och väntade på att Mickis skulle sluta för att vi skulle ändå upp till Handen C då ;) Mickis skulle kika på lite saker men hittade inget hon gillade direkt. Så det vart att köpa mat och sånt åt mamma sedan att ta tåget hem, klockan hade då runnit iväg lite.
Har ätit goda räkor ikväll och lite ost och kex på det ;) mums! Juste, idag kom Nitro också, hunden som vi ska vara hundvakt åt tills nästa helg ;) det är en ritkigt mysig hund, han är dock väldigt rädd ut av sig men han vänjer sig med oss ganska fort eftersom vi brukar passa honom och så brukar vi ju ses vid middagar och sånt.
Nu ska jag väl bara ta det lugnt, orkar liksom inte göra något annat.

 

Jag idag, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0