Brun, brunare .. svart?

Tja, idag har jag träffat Lucas, och han var snäll och följde med mig till Nynäs. Skulle ner och lämna in min jacka och var snäll och tog mammas också, till skomakarn, måste byta min dragkedja. Min mamma har haft massa problem  men den, och nu börjar min också. Så kan inte använda den längre. Så då var de dax att få den fixad. Så ska hämta dom igen på torsdag, ska bli skönt att kunna stänga min jacka igen! Men när vi kom ner till nynäs hade han lunch stängt, så jag och Lucas gick och åt lunch vi med. Sen drog vi dit igen för att lämna jackorna. Sedan kika vi runt lite, sen kom Mickis till Nynäs också. Hon hade tid hos sjukgymnasten och jag hade lovat att följa med, så vi kika runt lite först, sedan gick Lucas till bussen och Mickis och jag upp till sjukhuset. Sen när vi var klara där så svängde jag in på Lindex för att köpa hårfärg, det vart en mörkbrun. Pappa hjälpte mig att färga sen när jag kom hem, men det ser nästan svart ut :O men jag antar att jag vänjer mig och att det ljusnar lite. Men nu har jag inte tid att skriva mera, tittar på "Pirates Of the Caribbean - A dead Man's Chest" asbra! Imorgon blir det stan, men Mickis, Bella och Lisa. Ching!

Kommentarer
Postat av: Bennett

Gillar din header , riktigt fin, (:

2010-12-28 @ 20:48:20
URL: http://www.bennett.devote.se
Postat av: ginah

tack så mycket :)!

2010-12-29 @ 17:30:46
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0