inte så mycket missat

Tja, rubriken stämmer överens med inlägget och mina dagar sen jag skrev sist. De ända jag kan komentera mån-tis är att afropowerdance är super kul! Satan vad svårt det är, men roligt som f*n är det! Där snackar vi tempo till 100 och kneppa roliga och sköna rörelser!
Är redan inne på andra veckan på praktik, onsdagen är snart över och nu är det bara torsdag och fredag kvar på denna vecka, sen är det bara en ynka vecka kvar! Gud så fort tiden går, sedan rullar de på extra fort för att jag trivs så bra och man hittar alltid något att göra, står sällan bara och glor. Haha, dom får fan påminna mig om att ta rast eller äta lunch. Så praktiken är toppen, bra val verkligen ;)! Fast nästa praktik i vår ska jag nog satsa inne i stan igen ;) hehe.

Just nu sitter jag och dunkar musik ut av bara h*lvete men ska dock snart ner och äta. Har inte gjort så mycket just idag efter praktiken, bara slappat. Är ganska skönt att göra det efter en dags med stå och gå. Sen har jag ju haft på de mån-tis aerobic. Så de känns i fossingarna. Men jag ska nog ta mig ut på en sväng efter maten iaf, haha. Jag vill fan bli vältränad igen, är inte nöjd med kroppen. Och istället för att gnälla ska jag göra något åt det ;) bra va?!
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0