när pluggandet går över till soffpotatis

Dagen har varit annorlunda mot alla andra onsdagar. För de första så var första lektionen inställd, så jag fick mig en sovmorgon. Sedan hade jag gympa som vanligt och efter gympan vare ombyte och lunch. Efter lunchen var det inköp och varuhantering. Efter den kände jag mig helt slut, vaknade nämligen och kände mig lite små sjuk, ni vet, vaknar med huvudverk och halsont. Så efter gympan och inköp orkade jag verkligen inte mera, hjärnan hade slutat tänka. Sen så kom aldrig vår mentor så vi orkade inte ens kolla upp det.
Så jag kom hem ganska tidigt. Fick reda på vart jag kan köpa den jackan jag velat ha hela tiden. Så jag kollade upp hur många dagars öppet köp jag hade på min jacka jag köpt i helgen, det var bara 3 dagar. Så idag var den sista dagen. Så jag stressade i ordning allt, tog första bästa tog och fick med mig Therese, lite skönt sällskap sådär ;) åkte in bytte jackan, allt gick fint. Jag fick byta utan problem, vilket kändes skönt. Efter vi gjort de vi åkte in till stan för att göra tog vi oss en cheaseburgare på Mc innan vi gick till tåget.
När jag kom hem igen, var klockan vid 6 tiden, jag åt middag prata lite med familjen sen var jag då tvungen att ta tag i samhälls läxan. Hoppas det går väl imorgon, har faktiskt pluggat på det man ska. Kan ju såklart läsa igenom allt innan imorgon. Så det känns ändå skönt att ha det gjort.
Sen tog jag mig en dusch och var lagom klar till Grey's :) så nu sitter jag som en soffpotatis med datan i knät och Tv:n på ;).
Imorgon ska jag nog ta svininflensan vaxicinet. Sen blir det hem och sätta ihop mitt program till aerobicen.
ciao ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0