vilket sommar det kommer att bli

Hej allesammans !
Jag har äntligen bestämt mig och struntar i hur jag känner iför folk jag inte känner och allt jag var så nervös och fick ångest känslor över, jag struntar i det. Lucas och jag kommer knappt ses i sommar, klart jag åker ut till honom och firar midsommar och får på så sätt spendera tid med honom :) kan åka ut på korpen en annan gång.
Måste erkänna att det kommer kännas skumt att inte fira midsommar på korpen utan på yxlö. Men någongång skulle det brytas i alla fall.

Idag har jag inte gjort så mycket, men jag har kännt mig lite gladare och piggare, kanske berodde det på de härliga vädret :)
Imorgon ska jag träffa Therese :) egentligen skulle jag träffat henne idag, men hon hade lovat sin syster att de skulle till grönan om det var fint väder, och vädret har ju varit fint idag :) så vi bestämde imorgon istället ;) men imorgon ska vi även passa min kusiner till monster ;) nej men vi ska i alla fall vara barnvakt för min morbror och hans fru ska på konsert :).
Så är det med det, Ciao ciao !


Vill ha jobb, pengar och fint väder ! Vad hände med denna sommar egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0