torsdag 18juni

Hejsan :) sitter just nu och bara drar ut på tiden och försöker komma på om det är något mer jag behöver med mig. Kommer inte på något just nu i alla fall :).
Lucas ska komma förbi och hämta upp mig efter träningen, sedan blir jag kvar på yxlö hela helgen. Kommer nog bli bra :) och om vädret håller sig till plus så blir allt ännu bättre!
Lucas har sagt att de ska komma massa folk till dom över midsommar, är lite nervös angående det. Jag vet inte varför, egentligen borde jag inte vara det, har ju träffat typ alla tror jag. Och dessutom skadar det inte att hälsa på nytt folk, eller lära känna heller för den delen. Men det är där min blyghet tar över lite, det är nog därför jag är nervös. Jag borde ju inte vara det men jag blir det. Sedan att det är just så många som jag dessutom inte har firat midsommar med, allt kommer bli så annorlunda överhuvudtaget, kanske till och med glömmer bort att vara blyg i allt. Får hoppas på det i alla fall, som sagt, hatar att vara blyg.



Idag smakade jag den nya marabous choklad med jordgubbssmak :D och den var faktiskt super god! Den liksom luktade till och med gott när jag öppna förpackningen! Tummen upp på det alltså ;) (Y). CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0