steeeek !

Tjena!
Det är just precis vad jag har haft för mig idag, steeekt i solen och värmen! Ända sen jag vakna typ ;P haha. Jag har satt i vatten slangen och duchat mig kall då och då, och så har jag druckit vatten, lyssnat på musik och pratat med mammsen :) tänk så skönt det kan vara att bara vara och inte göra något. Fast när vi var helt slut efter dagen i solen så gick vi in och tog hand om tvätt och lite sånt, nu är det dags att laga mat ;) räksallad blir de, gott va?!
Juste vet ni vad jag fick reda på idag ;) att jag troligvist kommer få två veckors sommarjobb uppe på kyrkan och jag börjar på måndag! Det är ju hur bra som helst! Jag vart skit glad ut av samtalet och känner verkligen att de var på tiden att få inte lite pengar för min del ;D!
Sedan måste jag bara säga ett stort tack till Johanna som gjorde detta möjligt!

Som avslutning kan jag passa på att grattulera min underbara vän Alexzandra på hennes 17års dag!
Grattis älskling, ha det bäst för du förtjänar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0