söndag = chilldag !

Goddag på er gott folk!
Idag skiner solen i alla fall :) skönt. Men värmen är dock inte så jätte hög, men jag ska inte klaga, för så här bra har det ju inte varit på några dagar nu.
Idag händer nog inte så mycket :) precis som söndagar ska vara. Ska mest vara hemma och ta det lugnt liksom ;).
Imorgon är det klassdag <33 ! Tror det kommer blir ganska skoj :) hoppas solen visar sig imorgon med! Imorgon har min lillasyster bal också, :) så när jag och natta kommer hem ska vi hjälpa henne att göra sig riktigt fin inför sin bal :)! Vi ska nog börja med finslipet idag ;) hon kommer bli så fin! 
Åh, vill nästan ha bal igen (a)!
Nej nu ska jag i alla fall vara social med Lucas, så ha det bra vänner tills vi hörs igen ;)


puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0