sola&bada

Gjorde jag igår hade tänkt att göra idag med åkte ner till nynäs och provjobbade, vilket för övrigt inte alls gick bra :/, men imorgon blir det sola&bada igen :D hääärligt!
Det är sånt sommar ska innehålla ;) sedan ska man käka lite glass och åka ut med båten och pussa på min älskling!
Så imorgon ska jag iväg och bada med mina kusiner, storasyster och min morbror och evunduellt hans fru. Ska bli kul att umgås lite med de små busarna och min storasyster också såklart<3!
Dagen idag har jag ingen lust att prata om, men kan berätta att jag spelade lite boll efter middagen och träffade även Johanna, ska höra av mig till henne imorgon med :)!
Ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0