hemma igen

Godkväll !
Då var man hemma då, fast kom inte hem nu utan tog mig ro till att skriva lite nu. Resan är ju ca 6 timmar lång med lite stopp på det, men jag har ju åkt där så pass många gånger att man vet vad som kommer näst och då känns det som det rullar på fortare.
Sedan vilket skit vädet vi kom hem till! När vi lämnade Gbg sken solen och det var värme i luften! Men det kom dock ett litet regnstråk på vägen, ungefär vid jönköping, men det försvann lika fort som de kom. De värsta var när vi kom till stockholm, då var det grått och trist vart man än tittade, jaja. Någongång kommer det fina vädret till oss också!
När jag kom hem så packade jag upp de som skulle i smusten direkt och lät resten vara, kan ju ta det imorgon. Sedan hade mamma satt på kaffe, så då vart det en liten eftermiddags/kvälls fika :) så det var mys, nästan hela familjen var hemma, fattades bara david, sedan var ju broman och lucas hemma hos oss som alltid nästan, höhö.
Senare mot kvällen satt vi på en film, fick inte igång tv;n var någe fel på boxen ;S irriterande' men skit samma. Film duger finfint ;) vi såg "Marlyn and Me", sjukt mysig och sorlig film om jag ska tycka till. Snyfta faktiskt i slutet! Men jag gillade den ju :) så det var ett bra avslut på kvällen.




Helgen i Gbg har varit toppen! Jag kom ju dit på torsdagen så jag fick lite extra ensam tid med min kusin Linnea som var toppen, saknar tösen! Det är verkligen synd att vi inte ses oftare :/ <3.
Vi hade väldigt mysigt i alla fall, och på fredag morgon åkte hon och jag till hennes frisör och hon fräschade upp håret, vart jätte bra verkligen! Men hon gnällde på att det vart jätte kort när han inte ens klippte en centimeter, haha :).
Sedan så gick vi på stan och leta ut ett par shorts åt henne och åt lunch på McDonalds :) det var mys att umgås med henne sådär, oftast brukar jag åka ner dit med mickis och då är alla tre, det var kul och annorlunda att vara med henne själv måste jag säga ;) men vi har ju kul annars också!




När vi kom tillbaka till hennes hus så var min familj där :) de åkte på fredagmorgon.
Så den kvällen vart en super mysig och trevlig liten släktmiddag! Och mycket skratt, biljard och musik!
Sedan kom dagen som vi var där för :) Lördag, morgonen började bra och dagen fortsatte bra! Vi hjälpte till att ta mat och sådana saker till lokalen vi skulle vara på och duschade och gjorde oss i ordning sådär vid 3 tiden, i lokalhuset, som råkade vara fotbollsföreningens hus, med dusch och liten lokal och sådant. Så det var perfekt eftersom det skulle bli en heldel som skulle vilja låna dusch och speglar hemma hos Therese och Anders.
Så när vi gick tillbaka och lämnade Therese, Anders, morfar och alla de som skulle hjälpa till under festen så satte vi upp tält vi som skulle tälta, bäddade i ordning allt och piffade till oss en extra gång innan vi skulle bege oss till lokalen.

Ska inte sitta och skriva hela kvällen detaljerat och antaglien har ni nog slutat läsa nu, men jag måste bara säga bortsätt från en liten grej så vart kvällen super rolig och trevlig! Med nära och kära plus alla göteborgare ;)! Verkligen super härligt!

Dags att njuta av mitt sommarlov, får se vad morgondagen bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0